En 2021 fixemos unha campaña de comunicación en sensibilización en centros educativos da man do Concello de Melide (A Coruña) polo Día Internacional da Muller, 8 de marzo.
Esta campaña tiña que ser deseñada para a mocidade e o concello buscaba algo que non a deixase indiferente. Así que propuxemos un mix analóxico-dixital. Sabiamos (por todo a profunda análise e estudo que facemos en cuestións relacionadas co xénero) que os estereotipos seguen sendo moi comúns entre os mozos e as mozas. Tiñamos que ser capaces de transmitirlles que os estereotipos afectan negativamente tanto a homes como a mulleres e que é necesario romper con eles.
Deste punto inicial, ideamos o cartel da imaxe. “Non che parece ridículo?” rodeado de palabras típicas que se utilizan para describir a mozas ou mozos. Para reforzar a idea, puxemos uns vinilos polas escaleiras do instituto con frases que axudasen a remover conciencias. “As tías son románticas/Os tíos son uns saídos/ As mozas van provocando/Chorar é de nenazas” foron algunhas delas.
Por último, propuxemos un concurso en Tiktok para que elas e eles creasen contido relacionado con este tema e, para reforzar a comunicación, desenvolvemos un folleto para vincular ao profesorado na campaña.